čtvrtek 21. června 2012

Můj život jako seriál - část první

A není tomu tak dávno, když jsem zjistil, že můj život je jako seriál. Sitcom. Zkrátka cokoli, co se dá rozdělit na "série". Každý pořádný seriál, který je dobrý natolik, že se vysílá i další rok, má více sérií (ještě aby ne, když se točí další rok, tak už má minimálně dvě.. ehm, to jsem odbočil.). A tento seriál je můj:

1. řada - Pilotní
A stejně tak i můj život. Když jsem byl malý, tak má první série byla o prvním krůčku, slově, či snad o první puse. To všechno (kromě té pusy) se stalo než jsem nastoupil do první třídy základní školy. Má celá první životní série.

2. a 3. řada - Základní škola
Druhá, populárnější (a čistotnější), série života začala právě ve škole v mé rodné obci. Na scénu přišli noví herci a už se zde vytvářeli vztahy a budovaly se charaktery postav. Po pěti letech ale tato série skončila a dala prostor sérii třetí. Už s více zápletkami a v jiném prostředí. Divákům se tyto díly obzvlášť líbily. Sledovanost ale s přibývajícími roky začala klesat a i přes velkou oblíbenost, museli scénáristé sérii po čtyřech letech ukončit.

4. řada - Střední škola
Televize musela další sérii nakopnout aby přilákala nové diváky, většinu herců přeobsadila, kompletně změnila zápletky a pro zpestření vsadila vše na pikantnosti ve vztazích. Tato série měla již od začátku rating 15+ a v průběhu musela televize tuto hranici posunout až na 18+ a některé díly vysílat po 22. hodině. Prostředí ze střední školy zkrátka bylo "in" a sledovanost se zvýšila nad očekávání. Scénáristé promýšleli vývoj každé postavy, zejména té hlavní, a kladli jí někdy nelehké úkoly. Tato série trvala opět čtyři roky. Čtyři úspěšné roky, jelikož se televize rozhodla natáčet a odvysílat další řadu, tentokrát z vysokoškolského života, která byla plná zvratů a neočekávaných situací!

Pokračování již brzy

Líbilo se? Dej Like, Plus, nebo nejlépe - Sdílej to dál!

Žádné komentáře:

Okomentovat


Trochu slušnosti a podepisuj se pod svůj názor..

Anonymní?
-podepiš se alespoň do komentáře
Název/adresa URL?
-Do pole "název" vlož své jméno a do pole "adresa URL" svůj web (pokud máš)

..